Termeni si condiții

“TERMENI ȘI CONDIȚII”  CITY CLUB   – CENTRU DE FITNESS SI AEROBIC

aflat in proprietatea si administrarea societatii COMO Consulting S.R.L.

 

 

  1. PREAMBUL

Pentru eliminarea confuziilor dintre denumirea comerciala a prestatorului (COMO Consulting S.R.L.) si denumirea de brand utilizata de acesta pentru activitatile cod CAEN 9313 (CITY CLUB), pe tot parcursul documentului se va utiliza denumirea de brand, cu mentiunea ca furnizorul de fapt al serviciilor de fitness si aerobic este societatea COMO Consulting S.R.L. (CIF RO18362356, J29/223/226), cu sediul in strada Ion Luca Caragiale nr. 27, municipiul Ploiesti, judet Prahova si punct de lucru in Bulevardul Chimiei nr. 10, municipiul Slobozia, judet Ialomita.

  1. CLIENTI ELIGIBILI
  1. Client poate fi orice persoana fizica care are varsta peste 15 ani sau orice persoana juridica care achizitioneaza servicii City Club pentru angajatii sai.
  2. Minorii cu vârsta între 15 și 18 ani pot achiziționa un abonament numai cu acordul părintelui sau tutorelui legal, plățile fiind efectuate prin intermediul profilului de plată al acestuia (parinte/ tutore).In acest caz, este obligatorie bifarea casutei care indica un abonat minor.
  3. In cazul in care minorul este supravegheat in timpul antrenamentelor de catre un parinte/tutore, atunci este obligatoriu ca acesta din urma sa detina calitatea de membru al clubului, adica sa aiba un abonament activ.
  4. Practicarea activitatilor de fitness si aerobic este permisa doar persoanelor a caror stare de sanatate si constitutie fizica permit practicarea sportului.
  5. Nu este permis antrenamentul persoanelor care sufera de maladii de natura cardiaca sau respiratorie, sau de vreo alta incapacitate fizica care l-ar putea impiedica sa utilizeze serviciile, echipamentele, instalatiile etc. cu care este dotat centrul CITY CLUB.
  6. Este interzis accesul in incinta CITY CLUB pentru membrili și invitații aflate sub influența bauturilor alcoolice, drogurilor, substantelor stimulante, medicamentatiei antidepresive sau altor substanțe interzise precum și consumul acestora in incinta Clubului.
  7. Societatea CITY CLUB este exonerata de orice reclamatie sau actiune menita sa angajeze raspunderea sa pe motive medicale.
  8. Persoanele care sufera de boli cronice care se pot manifesta prin crize de epilepsie sau alte interventii ce impun interventia paramedicilor au obligatia ca, la achizitia serviciilor furnizate de CITY CLUB prezentate pe site-ul CITY CLUB, sa transmita o informare la adresa de e-mail contact@comoconsulting.ro

si sa solicite asistenta.

Inainte de inceperea fiecarui antrenament au obligatia, in mod expres, sa informeze angajatii clubului (receptionist, instructor de fitness) ca solicita asistenta.

  1. CONDITII DE PLATA
  1. Plata poate fi efectuata doar de catre o persoana fizica care are varsta peste 18 ani sau de catre o  persoana juridica.
  2. Achizitia abonamentului se realizeaza prin intermediul plaformei Upfit, urmand pasii de mai jos:
    1. Selectează: Activează club; Activează club; Devino membru
    2. Completează datele, Înregistrează-te
    3. Selectează abonament, Plătește cu cardul
    4. Selectează “Invoice on company” și adaugă CUI companie pentru validare (dacă este cazul)
    5. Revino la pagina principală și selectează Easy Check In
    6. Bifează și apasă butonul verde
  3. Accesul in sala de fitness este posibil prin utilizarea codulu QR emis de aplicatia Upfit.
  4. Serviciile de plată sunt furnizate și gestionate integral și independent de NETOPIA Payments.
  5. City Club nu are nicio responsabilitate și nu poate fi considerată răspunzătoare sub nicio formă pentru serviciul de procesare a plăților cu cardul. Compania nu își asumă răspunderea pentru erori și/sau fraude care pot apărea în legătură cu acest serviciu.
  1. PROCESAREA PLĂȚILOR ONLINE
  1. Pentru a vă oferi opțiunea plății online, folosim platforma de procesare plăți NETOPIA PAYMENTS. Atunci când optați pentru plata online, veți fi redirecționat către platforma NETOPIA PAYMENTS, în care vi se vor solicita anumite date personale în funcție de metoda de plată aleasă – spre exemplu, datele de card (numărul cardului, numele & prenumele deținătorului cardului, data expirării și codul de securitate de pe spatele cardului). Aceste date sunt folosite strict pentru procesarea plății prin intermediul platformei NETOPIA PAYMENTS și nu ne sunt comunicate. În anumite situații, putem transmite direct către platforma NETOPIA PAYMENTS o serie de informații cu privire la tranzacție, anume: valoarea tranzacției, număr de telefon si adresa e-mail (dacă acestea au fost completate în contul clientului). Pentru a putea asigura urmărirea tranzacțiilor și decontarea plăților, NETOPIA PAYMENTS ne furnizează rapoarte cu privire la plățile pe care le încasăm. Aceste rapoarte pot includ date personale ale plătitorilor (nume, prenume, e-mail, nr. telefon, adresa billing). NETOPIA PAYMENTS ne transmite aceste date ca parte a serviciilor de procesare a plăților. În cazul în care apar probleme legate strict de procesarea plății dvs., veți putea fi contactat în mod direct de către reprezentanții NETOPIA PAYMENTS pentru soluționarea acestora. Platforma NETOPIA PAYMENTS prelucrează datele dvs. personale în calitate de operator independent pentru procesarea plății online. Puteți consulta mai multe detalii despre politica acestora de prelucrare a datelor dvs. personale colectate în vederea procesării plății aici: https://netopia-payments.com/nota-de-informare-gdpr-platitori/
  1. POLITICĂ DE LIVRARE A SERVICIILOR CITY CLUB
  1. Această politică de livrare se aplică tuturor serviciilor furnizate de CITY CLUB, având scopul de a garanta clienților noștri o experiență de calitate superioară.
  2. Prin plasarea unei comenzi online vă exprimați dorința și acordul de a intra într-o relație contractuală bilaterală cu noi, echipa CITY CLUB.
  3. O comandă online poate fi plasată prin aplicatia UpFit si poate conține unul sau mai multe dintre serviciile pe care noi le comercializăm în magazinul nostru online.
  4. Adăugarea unui produs ori serviciu în coșul de client, fără definitivarea procedurii de achiziție, nu va conduce la încheierea unui contract valabil, corelativ, noi nu vom avea obligația să livrăm respectivul produs ori serviciu.
  5. O comandă va fi considerată drept finalizată doar după confirmarea plății integrale a prețului produselor ori serviciilor pentru care ați optat. Plata se va considera efectuată în momentul creditării contului nostru cu suma aferentă produselor ori serviciilor achiziționate de către dumneavoastră.
  6. După achiziționare si aprobarea tranzacției, abonamentele și serviciile se activează instant și pot fi utilizate în conformitate cu termenii și condițiile stabilite.
  7. Nu se aplică costuri de livrare pentru activarea abonamentelor și a serviciilor.
  1. POLITICA DE RETUR/ANULARE CITY CLUB
  1. Pentru contractele sau abonamentele încheiate online, clientul are dreptul de a se retrage în termen de 14 zile calendaristice de la data încheierii, conform legislației în vigoare privind protecția consumatorului. În acest caz, membrul trebuie să informeze CITY CLUB despre intenția sa în termen de 14 zile calendaristice de la achiziționarea abonamentului, prin trimiterea unei notificari cu titlul CERERE DE ANULARE A CONTRACTULUI/ ABONAMENTULUI CITY CLUB, la adresa de e-mail: contact@comoconsulting.ro.
  2. Clientul a fost informat că un abonament utilizat, respectiv un abonament cu cel puțin o vizită înregistrată în perioada de 14 zile calendaristice, nu este eligibil pentru rambursare sau retur. Astfel, sumele achitate nu vor fi returnate.
  3. Clientul a fost informat că abonamentele achiziționate la un preț redus față de cel de bază, prin campanii sau alte oferte promoționale, nu sunt eligibile pentru rambursare sau retur. Prin urmare, sumele plătite nu vor fi returnate.
  4. Rambursarea va fi efectuată fără întârzieri nejustificate și nu mai târziu de 30 de zile lucrătoare de la momentul în care primim notificarea privind anularea contractului/abonamentului. Rambursarea va fi realizată prin aceleași mijloace de plată folosite la tranzacția inițială si in acelasi cont utilizat de client la achizitie, fara a fi percepute comisioane pentru rambursare.
  5. La achiziționarea abonamentului în incinta clubului, sumele achitate de către membri pentru abonament sunt încasate de  CITY CLUB și nu sunt returnabile, indiferent dacă membrul utilizează sau nu serviciile incluse în abonament pe durata valabilității acestuia.
  6. În cazul în care plata abonamentului este realizată în numele clientului de către o terță parte, aceasta nu devine parte în contract și nu poate solicita restituirea plății de la CITY CLUB în nicio circumstanță. De asemenea, terța parte nu poate exercita niciun drept împotriva CITY CLUB în legătură cu prezentul abonament. Exceptie fac minorii cu varste cuprinse intre 15 si 18 ani.
  1. MĂSURI ANPC DE INFORMARE A CONSUMATORILOR CU PRIVIRE LA SOLUȚIONAREA ALTERNATIVĂ A LITIGIILOR
  1. Pentru a asigura accesul facil al consumatorilor la entitatea de soluționare alternativă a litigiilor din cadrul Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor și la procedurile de soluționare alternativă a litigiilor, în vederea soluționării alternative a reclamațiilor acestora, puteti accesa:

https://anpc.ro/noi-reglementari-de-la-anpc-in-ceea-ce-priveste-procedurile-de-solutionaare-alternativa-a-litigiilor-si-insolventa-a-persoanelor-fizice/

  1. CONDITII DE ACCES SI ANTRENAMENT
  1. Clientul se obliga sa respecte orele de deschidere si inchidere a activitatii, asa cum sunt afisate pe site si la intrarea in unitate.
  2. Nu este permis accesul in club in afara duratei contractului specific fiecarui tip de abonament.
  3. Abonamentul este nominal și nu poate fi transferat de catre titularul acestuia nici unei terțe persoane.
  4. Sumele platite de catre membrii cu titlul de pret al abonamentului CITY CLUB, nu se restituie indiferent daca membrul utilizeaza efectiv sau nu serviciile menționate in abonament, pe parcursul perioadei de valabilitate a acestuia.
  5. Toti clientii CITY CLUB trebuie sa isi dea acordul pentru a fi fotografiati si introdusi in baza noastra de date, in scopul identificarii si utilizarii legitime a cardului de membru/ codului QR.
  6. Este obligatorie purtarea, in timpul antrenamentului, a echipamentului sportiv adecvat (tricou si incaltaminte sport de schimb sau acoperirea incaltamintei de strada cu botosi situati la intrarea in club)) tipului de antrenament practicat.
  7. Din motive de igiena, este obligatorie utilizarea prosoapelor proprii.
  1. CONDITII DE DEPOZITARE
  1. Clientul are posibilitatea sa-si lase bunurile personale si/sau obiecte de valoare in dulapuri individuale, cu cheie, doar pe durata sesiunii de antrenament.
  2. Locurile de depozitare (vestiare, zona receptiei, sala de antrenament etc.) nu constituie obiectul unei supravegheri specifice. CITY CLUB nu este raspunzatoare de siguranta bunurilor personale din vestiare sau alte zone de antrenament.
  3. CITY CLUB nu poate fi facuta responsabila pentru obiectele uitate, pierdute sau furate in incinta centrului. Obiectele uitate sunt pastrate maxim 48 de ore de la momentul identificarii acestora.
  1. CONDITII DE UTILIZARE A ECHIPAMENTELOR, INSTALATIILOR SI SPATIILOR DE ANTRENAMENT
  1. Clientul beneficiaza de autorizare a accesului in unitate in scopul utilizarii echipamentelor, instalatiilor si spatiilor de antrenament in formula de autoservice si/sau a participarii la activitatile programate in sistem de antrenament.
  2. Greutatile, barele, ganterele si orice echipament mobil folosit la antrenament trebuie pozitionate de catre client in acelasi loc din care a fost preluat. In caz contrar, CITY CLUB are dreptul sa nu mai permita accesul clientului in unitate.
  3. Clientul are cunostinta ca isi asuma riscurile ce decurg din utilizarea facilitatilor (echipamente, accesorii, instalatii, spatii de antrenament si auxiliare etc.) puse la dispozitie de CITY CLUB.
  1. RESPONSABILITATILE CLIENTULUI CITY CLUB
  1. Sa se adreseze instructorului de fitness CITY CLUB inainte de inceperea primului antrenament in cadrul clubului, sau de cate ori considera necesar, pentru a-i fi aduse la cunoștința modul corect de utilizare a echipamentelor, instalatiilor si spatiilor de antrenament si riscurile de accidentare.
  2. Sa respecte regulile minimale de prevenire a accidentelor si sa isi asume responsabilitatea pentru eventualele urmari in ceea ce privește sanatatea sa și a invitaților sai sau a persoanelor pe care le-ar putea accidenta, vatama corporal in timpul și ca urmare a activitaților desfașurate in incinta CITY CLUB.
  3. Sa garanteze ca toate exercițiile și utilizarea tuturor facilitaților CITY CLUB, respectiv utilizarea aparaturii, bailor sau celorlalte servicii și/sau participarea la oricare și toate exercițiile fizice furnizate de CITY CLUB(inclusiv prin intermediul cursurilor conduse/coordonate/supravegheate de antrenorii CITY CLUB ) le face pe proprie raspundere și ca CITY CLUB  și/sau orice societați afiliate și/sau agenții și angajații/colaboratorii respectivi ai acestora nu sunt raspunzatori fața de membru și/sau proprietatea acestuia pentru niciun fel de pretenții, cereri, acțiuni sau cauze de acțiuni, de orice natura, care rezulta din sau in legatura cu utilizarea oricarora dintre serviciile și/sau facilitațile  CITY CLUB, iar membrul exonereaza și elibereaza in mod expres și pentru totdeauna CITY CLUB și agenții și angajații acestuia, de orice fel de pretenții, cereri, vatamari, daune, acțiuni sau cauze de acțiuni rezultând din pierderea, furtul sau deteriorarea bunurilor ori vatamarea sau decesul cauzat de accidentari sau de fapta unui alt membru ori invitat.
  4. CITY CLUB nu este raspunzatoare de accidentele produse si/sau vatamarile corporale suferite de persoanele care folosesc facilitatile (echipamente, accesorii, instalatii, spatii de antrenament si auxiliare etc.) clubului in mod defectuos, contrar descrierilor producatorului, care dau dovada de lipsa de diligenta in folosirea acestora si/sau nu respecta regulile de siguranta.
  1. ACTIUNI STRICT INTERZISE IN CADRUL CITY CLUB
  1. Mancarea si recipientele din sticla nu sunt permise in zona de antrenament.
  2. Este interzis fumatul, consumul sau distributia de bauturi alcoolice sau a drogurilor in incinta centrului.
  3. Este strict interzis accesul in unitate avand in posesie orice fel de arma.
  4. Este interzisa folosirea in incinta clubului a limbajului neadecvat, ofenselor precum și a manifestarii pricarui tip de violența (fizica, de limbaj, psihica) fața de alți membri/invitați ori fața de personalul clubului.
  1. DREPTURI CITY CLUB
  1. City Club isi rezerva dreptul de a retrage dreptul de acces persoanelor care:
    1. perturba linistea si calitatea desfasurarii antrenementelor participantilor la activitati sportive, folosesc un limbaj neadecvat sau gesturi nepotrivite;
    2. nu respecta prezentul regulament sau principiile si valorile CITY CLUB;
    3. promoveaza in mod activ o sala concurenta in incinta City Club (practica concurenta neloiala);
    4. se folosesc de prezenta lor in sala de fitness pentru a obtine informatii sau clienti pentru concurenta intr-un mod ascuns sau fraudulos;
    5. cauzeaza un prejudiciu financiar sau reputational salii de fitness City Club.
  2. Administratorul site-ului își rezervă dreptul sa modifice oricând conținutul acestui acord, fără sa notifice in prealabil utilizatorii si fara sa afecteze dreptul si accesul acestora la informatiile actualizate.

Orice modificare intră în vigoare de la data activării, iar clauzele anterioare rămân aplicabile pentru situațiile și evenimentele survenite până la momentul modificării.

  1. RECOMANDARI CITY CLUB
  1. Recomandam tuturor clientilor incheierea in nume propriu a unei polite de asigurare pentru Raspundere Civila vizand acoperirea tuturor daunelor pe care le-ar putea provoca tertilor in perioada de desfasurare a activitatilor in Centrul CITY CLUB.
  2. Incurajam persoanele care au cunostinta de nerespectarea regulamentului CITY CLUB si/sau constata nereguli, sa ni le aduca la cunostinta prin transmiterea unui mesaj la adresa de e-mail: contact@comoconsulting.ro.
  1. ACORD ACTIVITATI DE MARKETING CITY CLUB

In calitate de client CITY CLUB, iau la cunostinta ca CITY CLUB poate realiza activitati de marketing, respectiv:

  1. in timpul antrenamentelor se pot realiza fotografii si inregistrări audio video (denumite in continuare “materiale promo”) care pot fi utilizate in diverse mijloace de comunicare in scopuri educaționale, informaționale și promotionale si sunt de acord ca:
    1. daca nu doresc sa apar in materialele promo, am obligatia sa anunt acest fapt unui angajat City Club, in mod expres, si ma oblig totodata sa ma auto exclud din cadrul supus inregistrărilor foto – audio – video care pot fi folosite de către City Club in scopurile sus mentionate;
    2. doar unele dintre materialele promo vor fi publicate (facute disponibile in mod public) iar altele nu, asupra acestora avand drept de proprietate intelectuala City Club, prin reprezentantii sai;
    3. nu voi solicita nici o compensatie de niciun fel, cand astfel de material promo vor fi utilizate pentru scopurile menționate mai sus;
  2. poate transmite, prin intermediul mijloacelor de comunicare la distanta (ex: e-mail, SMS, whatsapp): notificari, comunicari comerciale de marketing (privind produsele si serviciile oferite, campanii promotionale, actiuni specifice activitatii cu caracter comercial sau caritabil, atribuirea de premii sau alte facilitati persoanelor vizate, obtinute ca urmare a participarii lor la diverse campanii promotionale organizate sau alte mesaje legate de activitatile clubului) si/sau chestionare de satisfactie ori cercetare a pietei/sondaje de opinie.

Daca nu doresc sa fiu contactat de CITY Club in scopurile mentionate anterior (cap. XIV, al. 2), am obligația sa anunt acest fapt, in mod expres, si ma oblig totodata sa notific clubul, in scris, prin transmiterea unui mesaj la adresa de e-mail: contact@comoconsulting.ro

  1. ACORD CLIENT CITY CLUB

Prin aplicarea bifei aferente secțiunii “Termeni si Conditii” in momentul achizitiei abonamentului (plata on line sau cash), clientul CITY CLUB declara ca a luat la cunostinta de continutul acesteia, l-a inteles, si-a dat acordul privind respectarea  tuturor clauzelor, impreuna cu toate efectele si consecintele care decurg din acestea.

Va multumim pentru ca ati ales CITY CLUB!

Echipa CITY CLUB

Data actualizare “Termeni și condiții” : 24.03.2025